Verjaren jarig zijn ouder worden

2 juni was het weer zover, net als ieder jaar trouwens : mijn verjaardag! Of zoals een kind eens heel verwonderd vaststelde : ‘amaai, ik ben geboren op mijn verjaardag!!! ‘

Verjaren is toch altijd iets speciaals, of je nu jong bent en uitkijkt naar je verjaardag, of al een tikkeltje ouder ( zoals ik ). Ik durf te bekennen dat ik toch ook wel uitkijk naar mijn verjaardag , benieuwd wie er aan mij gaat denken, wie er een berichtje stuurt, wanneer de kinderen iets van zich laten horen en de kleinkinderen, wat voor onnozel zinnetje gaat mijn zus nu weer verzinnen…. Heel fijn om daar naar uit te kijken ( nee, Lief, niet dat onnozel zinnetje van jou)…..

En ondertussen zijn we weer een jaartje ouder, een jaartje wijzer en vooral…… een beetje grijzer. Maar laat ik dat nu net mooi vinden! Eindelijk mijn haar niet meer kleuren en tevreden zijn met mijn natuurlijke, grijze kleur…

Deze foto plaatste ons Hanne bij mijn verjaardagswensen en is er één om te koesteren!!! Ik gebruikte hem als achtergrond op mijn laptop en heb er al heel veel met een glimlach naar gekeken! Zalige foto!!!!

En nu kabbelt mijn leven weer verder en kijk ik samen met Minne uit naar haar verjaardag!! Ze weet wel dat opa nog eerst aan de beurt is en dan is zij het! Mooi om te zien hoe zij uitkijkt naar die speciale dag en samen met haar doen wij dat ook! Ah, ja, want daar weten we van dat er zeker een feestje komt 🙂 🙂 Eén cadeautje ligt hier al klaar…. maar er zullen er nog wel volgen, want een verjaardag zonder ‘veel’ cadeautjes kan natuurlijk niet. Wordt zeker vervolgd……

Twee kapoenen , soms twee handen op 1 buik, soms elkaars concurrenten…… maar ze zijn er wel voor elkaar!

En na Minne is de volgende aan de beurt : Lars die op 18 september al 6 jaar wordt. Die kan dan beginnen aftellen, maar eerst genieten met die kapoenen van een fijne zomervakantie, een vakantie die voor mij al begon op 1 maart!

Plaats een reactie