Uitbollen….

Een raar woord….. uitbollen, maar dat ben ik precies nog aan ’t doen ook. Zondag feestten we met de familie voor mijn pensioen en het was een rustig moment, maar wel fijn om nog eens met allemaal ( of toch wel veel) samen te zijn. Ik hoop dat iedereen genoten heeft, ik althans wel en Marcel ook.

Op school heb ik het toch nog niet helemaal afgerond. Als ik een handje kan helpen, waarom zou ik het dan niet doen. Zoals nu, wanneer een Surinaams meisje ineens op school aankwam en toch wel wat extra uitleg en opvang nodig had….. Ja, dan ben ik direct enthousiast om me over haar te ontfermen en daar heb ik nog geen moment spijt van gehad…. Wat een lieve en fijne meid. We oefenen de kleuren, rekenbegrippen, doen spelletjes en vandaag keek ik mee poppenkast. Hoe leuk is dat? Daar doen we het voor, voor de blije gezichtjes van de kinderen, en als hulp aan een collega. Morgen ga ik nog een uurtje en dan …… vanaf zaterdag een weekje genieten van vakantie. Wij gaan een weekje rust opzoeken, Gert kan hier een weekje alleen vaderen… iedereen tevreden. En de laatste week voor de vakantie ga ik natuurlijk nog even terug voor Shammah, want zo’n fijne meid laat ik niet zomaar los, zeker niet als je ziet hoe ze geniet van deze momenten!!!

2 gedachten over “Uitbollen….

  1. Mooi Veerle dat je je tijd deelt met meisjes of jongens die een extraatje nodig hebben….
    Helpen in de naaste omgeving ….waar je kan is mooi…..

    Like

Plaats een reactie